msptjejenfanny

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Ledsen för allt detta..

Av Fanny - 1 november 2012 11:47

Ledsen att jag inte bloggat här hörni, men jag glömde bort både användarnamn och lösenord :s


Men nu är jag tillbaka, MUHAHAHHA!

Ne men, har ni sett detta?


 


Ganska nice antar jag, och var smart och köp om ni vill ha 1.000 sc och en bonnie! :D

Ska se om jag lyckas köpa den :s


 


Sorry.. trodde den skulle bli liiiiiiiiiiite bättre :S

Men iallafall!

Snälla skicka auto, det fattas 43212 fame!

Eller kolla mina 2 senaste filmer! Spökflickan del 1 eller del 2 :)


Cawasaki! <33333

KWSara, *angelica* och riking! <3


Ja, som ni KANSKE märkt är mitt vip slut.. och jag är så trött på folk som tar bort en som vän p.g.a det ._.


Men jag har inget mer att skriva just nu så vi hörs när vi råkas :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 28 augusti 2012 11:26

Hajj pirajj! Förlåt att jag inte bloggar här så ofta, men jag hade tänkt säga att jag håller på med en ny msp video! :D Och sen att jag tänkt börja med Dagens eller Veckans eller Helgens moviestar! :) Såååå passa på att vara snälla mot mig x) ...

Av Fanny - 24 augusti 2012 15:15


Tjoooooooooooooooooo, kan någon se min senaste filM?! xd Har inte mycket att skriva så jag laddar upp en bild :33     ...

Av Fanny - 19 augusti 2012 11:01

Goddag mspare! Idag har jag spelat msp i 2 år! :D Tack för dom här 2 unuderbara åren msp!    Visste inte att jag skapa gbben dagen efter min klasskompis fyllde år! :D Grattis i efterskott Elin hoppas du hade en toppen födelsedag!   Tja.. ...

Av Fanny - 15 augusti 2012 15:56

Tyvär så blir det inga bilder idag :( Men jag lovar att det ska komma några bilder på ditt och datt! :3   Jag hade tänkt att ha en tävling här på bloggen! :D Vinnaren får 2 presenter från ö-listan!  Men då måste ni ha rätt på minst 5 av frå...

Av Fanny - 13 augusti 2012 12:51

Tjenare! Jag ska lägga in kort på min nya bästavän på msp, samma med han är han min bästavän irl, han är en rolig person som aldrig kan vara lugn xD       Tjejer där har ni en kille som är singel ;) Come aaaaaaaaaaaaaan! :D     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken slags film ska jag göra?
 Romantisk
 Vampyrer
 Förbjuden Kärlek
 Kärlek
 Otrogen
 Deckare
 "Ondska" xd
 Vänskap
 Bästa vänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards